Ikke la seieren glippe

Kampen for pelsdyrene er definitivt ikke over. Det er ingen grunn til å la være og gå i fakkeltog mot pelsdyrnæringen i år heller, hvis du trodde det.
For seieren er ikke i boks, selv om regjeringen har lovet pelsforbud.
For nå kan det nemlig bli regjeringsskifte på grunn av KrF. Jeg er så forbanna på Hareide akkurat nå. Han må gjerne bytte side, men hvorfor akkurat nå? Jeg synes faktisk det uredelig å gjøre det midt i en regjeringsperiode. Han kunne ha ventet inn mot neste valg.

Jeg er nå veldig spent på hva som skjer med pelsdyrsaken. Lovforslaget om forbud mot å drive med pelsdyroppdrett skulle komme i høst, men hvis nå KrF tvinger frem et regjeringsskifte innen lovforslaget er på bordet kan vi risikere at Senterpartiet klarer å reversere pelsforbudet.



Jeg stoler ikke på Arbeiderpartiet kommer til å følge opp pelsforbudet (selv om de er enig i å avvikle næringen). Hvis SP kommer med et krav om at næringen skal få fortsette så gjør vel AP helomvending for maktens skyld. Beklager, men jeg stoler ikke på AP og Jonas Gahr Støre.
Jeg tror derimot at SV og MGD kommer til å være tydeligere, Rødt vet jeg ikke. KrF driter i dyr, de bryr seg kun om mennesker. Akkurat som om ikke dyrene er en del av skaperverket? Religioner har ført mye ondt med seg, også synet vi har på dyr dessverre.
Jeg har en dårlig magefølelse nå. Disse dyrene har lidd lenge nok. Avviklingen må komme fortere en fy. Denne seieren skal vi ikke miste på grunn av et politisk spill.



Derfor er det nå uhyre viktig at folket taler klart å tydelig en gang for alle! Pelsdyrnæringen SKAL avvikles!! Flesteparten av befolkningen er i mot. Rovdyr skal ikke måtte fortsette å lide i knøttsmå bur, for at forfengelige og ubetenksomme folk skal få kle seg opp med pelsen deres! Pels er KUN kult på dyr!!



Møt opp i Fakkeltog mot pels den 27. oktober og vær en stemme for de som ikke kan snakke for seg selv, nemlig dyrene. Tomme bur - NÅ!!!


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

De stakkars jegerne

Ja, det er en parodi

Slik får du perfekt avføring