Dagens outfit - Stormberg

Trodde aldri jeg skulle legge ut et dagens outfit bilde på denne bloggen, men sånn kan det gå.



Stormberg har vært ute i hardt vær, etter at de har gitt sin støtte til ulven i norsk natur. De har hele tiden vært klare på at de er opptatt av bærekraft, og av å ta vare på naturen og det biologiske mangfoldet. De mener at rovdyr har en viktig rolle i naturen og at Norge skal ha en levedyktig ulvebestand.
Dette har satt sinnene i kok hos mange rovdyrmotstandere og har ført til at mange vil boikotte Stormberg og de har til og med gått til det skrittet der de brenner Stormbergklærne sine.

Stormberg er en bedrift som står støtt i hardt vær. Når de telte at det var 214 mennesker som hadde brent klærne sine, så svarte de med å tegne 214 rovdyrfadderskap hos WWF. Man kan ikke annet enn å digge Stormberg. Jeg ble så full av beundring så jeg gikk rett inn på nettbutikken og kjøpte en ullgenser, vinterjakke og tights (pluss noen sokker). Et pluss er at klærne jeg kjøpte er klimanøytrale og ikke bidrar til global oppvarming.
Derfor leker jeg fotomodell i dag.





Heia Stormberg! Vi trenger bedrifter som står for noe og kan være med å påvirke. Håper flere fra næringslivet kan være med å engasjere seg for bærekraft og artsmangfold. Jeg skal bære mine Stormbergklær med stolthet.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

De stakkars jegerne

Ja, det er en parodi

Når vei trumfer natur