Reklame

Annonsører og reklameinntekter ser ut til å la vente på seg. Så her kommer: Nina´s gratis reklame:

Jeg er egentlig ganske blond (hvem hadde trodd det liksom ;)), men jeg liker å være "mørk og mystisk", så derfor jukser jeg med hårfargen.
Hvis du gjør som meg, altså jukser litt, så anbefaler jeg denne hårfargen:

Naturigin. Den er miljøvennlig og ikke testet på dyr!! Løp og kjøp :)

Og så kommer et miljøvennlig tips og alternativ: Kokosolje som sminkefjerner.
Funker som bare det. Et lite beautytips der altså :)

I morges spurte mine barn om hvorfor jeg alltid sminket meg om morgenen? Jeg svarte at jeg liker det og har blitt vant til å gjøre det.
Mats, 7 år: "Er det sånn som med Moffa? Han klarer jo ikke å slutte og røyke? Klarer du ikke å slutte å sminke deg?"
Jeg svarte at det ikke var helt på samme måte.
Mats: "Men mamma, du trenger jo ikke å sminke deg! Du er jo fin nok som du er!"

Unger er herlige. Men nå er jeg litt bekymret for at jeg må gå uten sminke en dag. Tror det er flere år siden sist. De få gangene jeg har gjort det, har folk spurt om jeg er dårlig...
Hmmm. Kanskje jeg skal bare gjøre det en dag. Det kan jo hende jeg blir sendt hjem fra jobb, og dermed får litt etterlengtet høstferie jeg også ;) Hihi





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

De stakkars jegerne

Ja, det er en parodi

Slik får du perfekt avføring