Dagens høydepunkt

Dette ble en bra dag. Jeg fikk avspasere HELE dagen og barna er på overnatting hos besteforeldre, så dette ble virkelig en fridag.

Tok en tur til byen (Lillehammer) i det strålende høstværet. Der var det blant annet barnas bruktmarked.




 Kjøpte denne flotte jakka til min datter for 50 kr. :) Gjenbruk er topp.





Dagens høydepunkt var absolutt ikke velutstyrte pølser (men reklameplakaten fikk meg til smile).


Peer Gynt burgeren (burger med reinsdyrkjøtt) på Dudeburger var veldig god, men den var heller ikke dagens høydepunkt.


Jeg tror dagens høydepunkt skal forbli en hemmelighet enn så lenge, men følger du bloggen min skal du nok få vite det en vakker dag ;)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

De stakkars jegerne

Ja, det er en parodi

Slik får du perfekt avføring