Helt grønn

Hei!

Første blogginnlegg og er helt grønn på dette her. Passer bra det, for dette skal være en grønn blogg og absolutt ikke en rosa blogg ;)
Dette blir liksom: "Nina gjør ting hun ikke kan".
Forrige uke sa jeg opp jobben min og nå oppretter jeg en blogg. Mulig dette også er: "Nina i fritt fall" :) Denne bloggen kunne ha hatt mange navn, men jeg tror Grønnskalle er et passende navn ;)

Jo da, jeg sa opp jobben min gitt. Jobber som pedagogisk leder i en barnehage. Elsker å jobbe med barn, men jeg kjente jeg brant nesten opp alt kruttet mitt i den barnehagen, slik at jeg nesten ikke hadde noen ting å gi til min mann og mine egne to barn. Det føles feil og det gjorde jeg noe med. Jeg sa opp.
En dør må lukkes før en ny kan åpnes, ikke sant? Og det er bare JEG som kan gjøre noe med det. Så nå er jeg på utkikk etter ny jobb og starter en blogg. Livet er nå spennende :)
Målet mitt er å redde verden. Litt på sikt da. I hvert fall bitte litt. (Ble litt inspirert av Live Nelvik her). Jeg vil leve grønnere. Sunt og miljøvennlig. Grønn og skjønn. Det burde i det minste være mulig? Jeg skal gjøre et forsøk :) So here we go... En blogg er født. 

Nina

Kommentarer

  1. Leter du etter presserende lån? Se ikke lenger. Atlas Loan Firm er et selskap med ren lån- og gjeldsfinansiering til avkastning på bare 3%. Vi kan finansiere opp til $ 25.000.000,00 (femti millioner dollar). Kontakt oss for din umiddelbare låneprosess.
    E-post .. Atlasloanfirm@outlook.com
    Telefon / Whatsapp +1443 345-9339

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

De stakkars jegerne

Ja, det er en parodi

Slik får du perfekt avføring