Gratulerer med dagen!

Gratulerer med dagen, Norge! Håper alle har en flott 17. mai feiring. Her på Lillehammer tittet til og med sola frem. Flere ganger! Helt fantastisk!
Glade mennesker, grønne trær, is, barnetog og sol. Kan det bli bedre?



17. mai. For oss har datoen blitt ekstra spesiell. Vi har adoptert barn og i dag er det akkurat 3 år siden vi ble en familie. Jeg husker hvor vanvittig lykkelig jeg var som ENDELIG hadde fått barna mine etter å ha måtte gå en lang og kronglete vei. Samtidig var det nytt og skremmende og vi følte oss helt bortkomne. Vi var i et fremmed land med to barn som ikke snakket samme språk som oss selv. Opp på det hele ble det gjennomført et militærkupp i Thailand og det ble innført portforbud og greier. Jeg var egentlig ganske redd. Tenkte at jeg ikke kom meg hjem med barna mine. Da vi endelig kunne reise hjem og vi landet på Gardermoen var jeg så glad at jeg nesten la meg ned for å kysse norsk jord.
Jeg var så lettet over å være tilbake i fedrelandet. Norge. Trygghet og frihet. Her skal mine barn få vokse opp. Så heldige vi er som bor her.
Jeg tenker på det på en dag som denne. Så heldig jeg har vært som ble mor til verdens fineste barn. Jeg er så takknemlig for barna mine og for at jeg og familien min får leve i fantastiske Norge. Ja, vi elsker dette landet.

 Historien om oss kan dere lese her:

http://www.kk.no/livet/vi-torde-ikke-slippe-jubelen-løs-før-vi-hadde-barna-på-fanget-37474




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

De stakkars jegerne

Ja, det er en parodi

Når vei trumfer natur