Året som gikk


Sånn på slutten av året er det naturlig å gjøre seg noen tanker om året som gikk og ta en liten oppsummering. I hvert fall liker jeg å gjøre det.

Dette er jeg fornøyd med fra året 2016:


Jeg kjøpte lite nye klær og jeg kjøpte flere brukte klær. Bra for lommeboka og bra for miljøet.


Jeg laget mat som kom rett fra naturen (grøftekanten). Som brenneslesuppe, bjørkete, smoothier osv. 


Jeg kjøpte mer økologisk mat og levde i det hele tatt sunnere. Her spiser vi økologisk softis fra St.hanshaugen (sånn apropo sunnhet lissom.....)
                                                       
                                                           Jeg stod masse på henda.


                        Og klarte å gå ned i spagaten igjen. Yoga har gjort meg mer myk og fleksibel.

                                                         
                                                         Noen bruer ble det også.


Og selvfølgelig hodestående.


                                 Jeg kjøpte og brukte mer miljøvennlige og dyrevennlige produkter.

                                           
                                                        Jeg spiste mer vegetarmat.


                            Jeg deltok i demonstrasjoner. Og kjempet for saker jeg synes er viktige.




Jeg nøt den norske naturen sammen med familien min.

                                 
                                                                    En fin gjeng.



                                                             Sommer som vinter.


                                                Jeg sa opp jobben min. Jepp, jeg gjorde det.


                                                Begynte å blogge. Og fikk ny jobb.


Kort oppsummert:

2016 har for meg vært et bra år. I hvert fall slik jeg husker det, men nå er jeg heldigvis slik skrudd sammen at jeg husker som regel bare det som er positivt.
Det er ingen grunn til å se seg så mye bakover. Jeg er sikker på at 2017 har mye bra å by på. Jeg tar meg meg det det positive jeg startet med i 2016 og håper på et knall år.

Neste prosjekt: 12 år yngre på 12 uker. Halleluja.



                                                         GODT NYTT ÅR!! 



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

De stakkars jegerne

Ja, det er en parodi

Slik får du perfekt avføring