Veggis shopping

Har vært å handlet litt vegetarprodukter på Coop Mega i dag. Passer bra det siden det er kjøttfrimandag. :) Gleder meg til å prøve disse nye produktene. Har hørt rykter om at de skal være knall gode (på veggispreik på Facebook)....
Vet at noen stiller spørsmålstegn ved at det kommer produkter som minner om kjøttsmak. Hvorfor skal man være vegetarianer da liksom?
Personlig synes jeg det er kjempe bra at det har kommet produkter på markedet som gjør det lettere for folk å velge kjøttfritt. For meg handler det om å kutte ned på kjøttforbruket, både for dyrevelferden og miljøet sin skyld.
Jeg gjør gjerne litt gratisreklame for slike produkter jeg ;)




Go kjøttfrimandag eller gode kjøttfrie dager :)




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

De stakkars jegerne

Ja, det er en parodi

Når vei trumfer natur