Vegetarprodukter

Jeg synes det er helt supert at det kommer så mange nye vegetarprodukter i butikkhyllene om dagen. Nå begynner jeg virkelig å føle at det er lettere å velge kjøttfritt. Noen ganger har jeg verken tid eller ork til å styre så mye med middagen og da er det fantastisk å kunne velge noe som går fort, samtidig som jeg føler at jeg lever litt sunt og miljøvennlig :)
Her kommer noen veldig lettvinte tips for hektiske hverdager:



Vegetarnuggetsene fra Coop likte barna veldig godt. Super raskt å lage med ris (villris), spinatblader og litt chilisaus.
Vegetarpuddingen var også god. Den ble servert med ris, brokkoli og kantarellsaus.
Vegetarbollene laget vi "taco" av med tortillalefse, salat, tacosaus og rømme.
Alle rettene ble veldig godt mottatt av barna.


Vegetarburgeren fra Hoff (Liv Laga) syntes jeg og mannen min var veldig god, men den falt dessverre ikke helt i smak hos barna. Kommer til å kjøpe den flere ganger likevel ;)



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

De stakkars jegerne

Ja, det er en parodi

Når vei trumfer natur